وقتی مورد انتقاد قرار کسب و  کار  می‌گیرید، در واقع نقاط ضعف‌  کسب و کارهای آنلاین  و اولویت‌های کاری‌تان به شما یادآوری می‌شوند. اگر رئیس یا یکی از همکاران‌تان به‌نحوی آزاردهنده  کسب و کار خانگی شما را مورد انتقاد قرار می‌دهند، به‌سرعت عکس‌العمل نشان ندهید چون همه‌چیز خراب‌تر می‌شود. هوشمندانه‌ترین حرکت در کلینیک کسب و کار رادین این موقعیت این است که اجازه بدهید هردو نفرتان آرام‌ترکسب و کار جدید  شوید، سپس با هم صحبت کنید.

دوستان عزیزم لازم نیست احساسات‌تان را مخفی کنید اما در عین حال طوری رفتار کنید که فرد موردنظر متوجه حسن نیت شما برای حل مشکل بشود. به او بگویید می‌خواهید مسئله حل شود و دوست دارید همان‌گونه که او از شما توقع دارد، آن کار را پیش ببرید.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار مطالعه کنید 

کسب و کار کار ,کسب ,انتقاد ,حل ,در کلینیک ,مورد ,و کار ,کسب و ,در کلینیک کسب ,مورد انتقاد ,حل مشکلمنبع

چگونه سریعتر زبان بیاموزیم؟

کسب و کار اینترنتی، کسب و کار آینده

کسب و کار های جدید , پاسخ به نیاز نسل نو

کسب و کار با سرمایه کم , عجیب اما واقعی

همه چیز درباره ی کسب و کار الکترونیک

معرفی کتاب مدل جهانی دیسک معجزه ارتباطی هزاره سوم

اصول راه اندازی کسب و کار موفق

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ترجمه متون آلمانی سایت زیبایی و مدل لباس و آشپزی تجهیزات دندانپزشکی تعمیرات لوله - تاسیسات لوله رسا تاسیسات دانلود کده بانوی ایرانی|مجله اینترنتی بانوان ایرانی اپلود عکس مادر مهربان هر چی که بخوای تیک ویدیو بهترین نمایندگی اصلی هانیانگ